04.10.2016

Nye lamper fra IKEA


I tillegg til kjøkken og gang har tv-stuen fått en ansiktsløfting - det begynte jeg å skrive om i forrige innlegg.
 
 

 
Fint med "nedoverlys". :-)

 
Justerbart lampehode gir det lyset man vil.
 
 
Kassen har fått hjul og fungerer som avlastningsbord.



Samme stil på pynten som før.
 

 
Ny puff - godt å hvile beina på og ekstra sitteplass hvis behov.
 
Ellers har det vært noen hektiske uker - mye å gjøre på jobb - i tillegg har jeg solgt  hele varelageret fra den gamle butikken.
Leter fremdeles etter et passende lokale til verksted/utsalg, men velger å ta tiden til hjelp.
Jeg selger greit hjemmefra og har homeparties til jeg finner et sted jeg kan reåpne.
Det ordner seg som regel for snille jenter! ;-)
 
Ønsker dere alle en fin høstferie!
 
Klem, Marianne.


2 kommentarer:

  1. Ja det pleier og ordne seg for snille jenter :) Koselig hos deg og trenger lys nå i høstmørket.

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Veldig trivelig rom. Det ordner seg sikkert greit for deg ja.
    Klemz

    SvarSlett