30.10.2016

God søndag!

Oktober synger på siste verset, og det er vel på tide å legge ut et lite innlegg her igjen.
Har vært en travel måned; vi legger siste hånd på denne runden med oppussing as we speak.
Soverommet til yngstemann har fått en ansiktsløfting og alle dørene nede har fått et malingsstrøk.
I tillegg til jobb har det vært nok å gjøre, altså. :-)
 
I går var jeg på låvejakt hos en bekjent, og fikk med meg et aldri så lite lass med gamle skatter.
Blant annet denne speilkommoden.
 

 
Den har fått plass i stua - synes det ble så fint!
Sjelden å finne slike møbler i så god stand.




 
Pynten har jeg hatt fra før - ingen mangel på slikt her hos meg. ;-)


 
Den lille vinballongen kommer fra samme sted.
Resten av tingene jeg fikk med meg står foreløpig på lager, men nå har jeg i hvert fall noe innredning hvis jeg skulle være så heldig å finne et lokale.
 
 
Jeg har en forholdsvis stor samling med gamle apotekerflasker, de har nå fått plass i et gammelt skap på veggen i tv-stua.


 
De fleste kommer fra det gamle apoteket i Eidsvoll, skikkelig nostalgi!
Moro å ha noe fra sin egen hjembygd.
Etikettene er skjøre og faller lett av, men jeg har limt de tilbake på flaskene.
 
Ønsker dere en fin søndagskveld!
 
Klem, Marianne.
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Flott kommode med speil,
    og flaskesamlinga di er fantastisk !!! Den kunne eg tenkt meg nokre flasker av :)
    Gled deg over skattane dine.

    Ha ei fin ny veke.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett