03.04.2016

Mitt styggeste rom - vaskerommet

Jeg har ALDRI blogget om vaskerommet mitt - det er nemlig det styggeste rommet i hele huset.
Det fyller en praktisk funksjon - ellers lukker jeg døra så fort vaskemaskin og trommel en sjelden gang står i ro.
 
 
Døra er fin sett utenifra, den. :-)
 
I mange år har jeg tenkt at vi GJERNE skulle pusset opp litt der inne, men med mange andre, større prosjekter hele tiden har det blitt underprioritert.
Og det har igrunn vært greit siden vi ikke tilbringer spesielt mye tid her utenom de dagene det er klesvask.
 
Men nå har kjæresten min faktisk begynt å male der inne - helt på eget initiativ. :-)
 
 
Fra grusomt solgult til lysegrått.
Jeg har selvsagt vært føre var og har kjøpt kurver og kasser i grått og stuet bort.
Eller brukt til andre ting så lenge.
Var ganske så kjapp til å omrokkere på akkurat det - og enda har vi to vegger igjen å male..... ;-)


 
Får en litt mer praktisk hylleløsning og vi diskuterer fremdeles om vi skal skru opp en benk over doen vi kan ta opp og ned.
Jeg har okkupert kontoret til hobbyrom, og jeg trenger jo et sted å brette klærne.
 
Det blir veldig bra, tror jeg.
Når vi kommer så langt at vi blir ferdige. ;-)
 
Ha en finfin søndag!
 
Klem, Marianne.
 


3 kommentarer:

  1. Dette ser flott ut.
    Mi erfaring er at det blir aldri nok hyller og benkeplass på vaskeromet.
    Ha ein fin søndag !

    SvarSlett
  2. SEr vedlig fint ut. Misunner deg vaskerommet ditt jeg, ettersom du har så god plass. Og det er jo ganske enkelt å gjøre det triveligere dere inne. Jeg ville hatt en plate i eik til å legge over vaskemaskin g tørketrommel for plass til å brette klærne. Håper vi får se helt ferdig bildet også :-)

    SvarSlett
  3. Syns vaskerommet ditter fint jeg...du skulle ha sett vårt...det kan vel best beskrives som vaskekjeller..om du forstår:)
    Men det blir fint med maling og mange hyller også:)
    takk for at du vil være med på Giveaway:)

    SvarSlett