10.04.2016

Det våres på Sagmoen

Snøen har forsvunnet på rekordtid, og det begynner å spire og gro i blomsterbedene mine.
Gleder meg stort over det - merker at jeg venter mer og mer på vår og sommer for hvert år.
 



 
Jeg gravde opp et blomsterbed hos ei venninne av meg på sensommeren i fjor, og vet ikke helt hvordan det vil se ut når det kommer for fullt.
Men det er jo bare spennende - håper jeg har greid å plante riktig i forhold til høyde, farger og alt man "bør ta hensyn til".
 
Det er mye å gjøre i "Det lille rommet" også.
Har fremdeles ikke nye lokaler, men selger unna og har snart tømt garasjebutikken.
Og bestillingene tikker inn - senest i ettermiddag fikk vi et nytt oppdrag.
Veldig gøy og utfordrende!
 


Elsker denne årstiden - så deilig å pusle ute.
 


Stua badet i vårsol - er ganske fornøyd med dette her, altså. :-)
 
Ønsker dere en fin søndagskveld, og en fin, ny uke!
 
Klem, Marianne.
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar