12.10.2015

Et lite prosjekt

For lenge siden hentet vi et stort lass med gamle møbler.
Fikk også med en del småting "på lasset" - blant annet denne lille fotskammelen.
 
 
Sikkert fin for de som liker denne stilen, helt feil for min del.
Fjernet stifter og det tjukke stoffet.

 
Jeg trakk den om med beige linstoff.
Er ingen møbeltapetserer, men synes det er morsomt å prøve.
 
Den er satt ut i butikken, har ikke plass til mer inne her - håper noen andre får glede av den.
 
Jeg leter fremdeles etter butikklokaler.
Trøster meg med at det fremdeles er forholdsvis mildt til å være oktober, og at jeg kan være i garasjen noen uker til.
Selger ut så mye jeg kan så det ikke er så mye igjen hvis jeg skulle komme over noe innen rimelig tid.
:-)
 
Ønsker alle en fin dag!
 
Klem, Marianne.


1 kommentar:

  1. Håper det ordner seg med butikklokale til deg og ja, at vinteren lar vente på seg :)

    Ønsker deg en fin uke Marianne

    Klemmer Monica

    SvarSlett