31.07.2015

Nymalt skap på soverommet

 
I dag har jeg hatt en god fridag - og har malt litt.
Kjøpte nemlig Vintage Furniture Paint på Panduro for noen dager siden, og har ikke helt visst hva jeg skulle bruke den til.
Fargen heter Turkis og den er lett å male med.
Drypper minimalt og er matt og fin.
230 ml rakk både til skapet og en liten krakk.
Passer suverent på skapet på soverommet som har stått umalt og kjedelig trehvitt lenge.


 
Pynten har jeg funnet frem fra skuffer og skap - trenger ikke kjøpe når man har.



I kofferten har jeg klær som passer til butikken eller til å være på Huser.
Hadde tenkt å melde meg som statist til Farmen i år igjen siden innspillingen foregår i bygda, men bestemte meg for å la det være.
Programmet blir for fullt og jeg vil så gjerne bli ordentlig frisk nå.
Ser ut til at antibiotikakuren har gjort jobben sin - og det er jeg glad for!
 
God helg!
 
Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar