05.05.2015

Sommerutstiller på Huser Gård

Jeg er så heldig at jeg skal få være sommerutstiller på Huser Gård i Fenstad i år.
I Fenstad finnes en gjeng med driftige bønder som har gått sammen og lager mange fine arrangementer for nærmiljøet og for folk for øvrig.
 
Jeg skal jobbe litt i gårdsbutikken og har dermed fått bruk for kostymene jeg egentlig skulle brukt på Farmen-innspillinger i fjor.
Riktignok bare som statist, men tida rakk dessverre ikke til.
 


 
Synes det er litt morsomt å gjøre litt ut av det når man først skal være tilstede på et gammelt, tradisjonsrikt gårdsbruk.
 
Du finner Huser Gård på facebook - her - eller du kan gå inn på den offisielle nettsiden her
 
Absolutt verdt et besøk!! Veldig trivelig vertskap og spennende opplegg!
 
Velkommen innom i sommer - sesongen starter 31.mai.
 
Klem, Marianne.


6 kommentarer:

  1. Skal gå inn å titte :) Men jammen er du fin- skikkelig gardskjerring :) Farmen skal spilles inn på Eidsvoll nå i sommer så du skulle vært med der du da....ring å si du er klar :)

    Ha en fin kveld

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Dette må jeg sjekke ut. Skal stikke innom nettsiden deres.
    Høres ut som noe jeg kunne like å besøke.
    Fortsatt god uke til deg Marianne.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Du er bare sååå stilig i "budeiantrekket" :)

    Blir spennende å være med på Fenstad gård. Skulle gjerne fått tid til å ta en tur, men blir vel låvesalg på meg i sommer også :)

    SvarSlett
  4. For noen fantastisk koslige bilder!!!!!
    Tovekle m.)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder!
    Og så spennede å være med på da!
    Ønsker deg masse lykke til:)

    Er bildene utenfor drivhuset ditt?
    Helt fantastisk den døra:)

    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-)
      Bildene er tatt foran drivhuset mitt. Døra har jeg hentet hos Inger som skriver Mor Inger's hus. Den kommer fra småbruket hennes. :-)
      Ønsker deg en fin uke også!
      KleM.

      Slett