28.01.2015

En liten sving innom....

.....for å minne dere på give away som trekkes 1.februar.
Du finner innlegget her hvis du vil henge deg på.
 
Ellers er det ikke så mye nytt - vi venter på elektriker som må flytte en bryter på stuesida.
Det vil si at vi ikke blir ferdig med veggen denne uka - noe vi hadde store planer om.
Men sånn er det - ting tar ofte lenger tid enn man tror.
 
Jeg har vært helt indisponert på grunn av en kraftig forkjølelse og har vært i seng mer eller mindre siden mandag.
Heldigvis går det bedre nå - og med langfri fra jobb hjelper det jo litt.
Da slipper man å få så mange fraværsdager også.
 
 



I gangen har jeg et veldig gammelt skap stående.
Det var Tone som skriver Tonerosehuset som hjalp meg å få tak i dette i  sin tid, og vi var helt på Sokna for å hente det.
Jeg er veldig glad i det, helt klart et av mine favorittmøbler.
 

 
En gammel suppeterrin får gjøre nytten som blomsterpotte - jeg er litt for flink til å stelle denne planten og gjør stadige forsøk på å ha den.
Gamle serviettringer og diverse annet i gammelt sølv og sink fyller ut rundt plastikkpotta.



 
Flueskapet er nytt, men er nok laget med de gamle, franske som modell.
Etter hvert skal veggene males - vi har funnet et kult laminatgulv med trykk av gamle fruktkasser vi kommer til å bestille til kjøkkenet og gangen.
Tipper veggene blir brune i en eller annen nyanse.
 
Som dere skjønner drar det ene prosjektet med seg enda flere. :-)
 
Nå skal jeg nyte kaffe og enda en rolig morgen - vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 


4 kommentarer:

  1. Vet alt om slike prosjekter som drar med seg flere...rart det der:) Men Sååå spennende med nye prosjekter;))
    Men utrolig glad jeg er ferdig med spiskammeret, må hvile nakke og skuldre litt nå.
    Fantastisk skap, og slike suppeterriner liker jeg godt, kan brukes til mer en suppe de:)
    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Vet alt om slike prosjekter som drar med seg flere...rart det der:) Men Sååå spennende med nye prosjekter;))
    Men utrolig glad jeg er ferdig med spiskammeret, må hvile nakke og skuldre litt nå.
    Fantastisk skap, og slike suppeterriner liker jeg godt, kan brukes til mer en suppe de:)
    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  3. Godt å høre at du er bedre. Langfri hjelper nok også på slik at formen kommer på topp igjen. Begge skapene dine var skikkelig kule.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Innom for å ønske deg en riktig god helg :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett