30.11.2014

Første søndag i advent

 
Det blir mye innslag av natur denne julen, ser jeg.
Kjenner at jeg trenger en rolig, nøytral base hjemme siden jeg jobber mye og butikken har vært full av jul siden tidlig i november.
Skal på loftet og hente ned kasser og esker i dag - så får vi se hva som får være fremme.




Svibel er et must selv om ingen av oss er spesielt begeistret for lukta. ;-)
Fant disse på Rema - liker godt at det ikke er typiske julekrukker.
 
 


 
På bruktbutikken fant jeg denne trombonen i går.
Eller det vil si: Det som er igjen av den.
Har lenge vært på jakt etter et gammelt instrument, så den fikk være med hjem.
En gammel kjelke står ved døra og pynter nok i seg selv.

 
Denne helga har jeg vært på julebord med jobben og hatt en lenge planlagt familiemiddag - nå blir det en stille første søndag i advent i huset i krysset.
 
Kos dere alle sammen!
 
Klem, Marianne.

3 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen 1. advent von angie

    SvarSlett
  2. Superkoselig hos deg!
    Så vakkert med den gamle døra:)
    Svibler er må ha blomst hos meg på denne tida, elsker duften, det duften av jul for meg:)

    Fin adventskveld til deg!

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har hatt en fin helg :) Nydelige bilder og svibler er pene men det beste med de er at de lukter så godt- de lukter jul :)

    Ønsker deg en fin desember uke og flott adventstid :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett