23.03.2014

Vårfølelser



I dag tok jeg en tur til Plantasjen - ønsket meg litt blomster både ute og inne.
Utrolig hva noen dager med sol og litt  varmere luft gjør med arbeidslyst og motivasjon til så mangt.
Får ikke gjort noen tunge arbeidsoppgaver - jeg har fremdeles litt vondt i hånda etter rundkastet for noen uker siden.
Men å plante litt gikk fint.
 
Til stua kjøpte jeg hvite og rosa tulipaner.
Passer godt til kannen og fløtesettet i sølvplett jeg har fått av kusina mi.
 




 
Den gamle vekta på kjøkkenbordet har også fått påskeliljer.

 
En gammel jerngryte passer fint som blomsterpotte, synes jeg.
 
Nå skal jeg jobbe to uker til, så skal jeg ha en ferieuke. Blir deilig - spennende å se hva som skjer til høsten.
Jeg har jobb ut juni - etter det vet jeg ingenting enda.
Regner med at det kommer til å ordne seg på et eller annet vis.
 
Fortsatt fin søndag til dere alle!
 
Klem, Marianne.

3 kommentarer:

  1. Heia Marianne!
    Det er kos å plante litt vår her og der:)
    Så vakkert sett med kanne og fløtesett, koselige bilder!

    Har fått sådd litt av sommerens blomster,blir spennende å se hvordag det blir.

    Ønsker deg en fin uke videre!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og så fin header du har laget deg.
    Nå gleder jeg meg skikkelig til å komme hjem og begynne med litt vårpyssel :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselige bilder med mange flotte detaljer ;-) Vakre blomster!

    Kos deg masse på ferie ;-)

    Ønsker deg en herlig helg! Her skinner sola! Jippi ;-)

    SvarSlett