03.03.2014

Brune detaljer


 
Jeg liker så godt disse keramikk- krukkene.
Denne er en av de største, ellers har jeg en god del av de gamle krukkene som ble brukt til nedsalting av mat før i tiden.
Jeg bruker dem til blomsterpotter, til kjøkkenredskaper o.l.




 
Den gamle veskelåsen er et bruktfunn og skal brukes til en bunadveske.
Jeg må bare finne riktig tøy først.
Ser for meg en gammel sort pute med broderier på som utgangspunkt.
Så innen jeg finner det, blir den liggende til pynt i den gamle trebollen.


 
Loddet er også et bruktfunn.

 
Og så har jeg verdens fineste bordpynt - Dure bare elsker det store spisebordet.
Det er den tronen, liksom.
:-)
 
Jeg er litt mer rørlig i dag, heldigvis - så håper jeg er over det verste etter lørdagen nå.
 
Ønsker alle en riktig fin mandag og en bra uke!
 
Klem, Marianne.
 
 


1 kommentar:

  1. Helt nydelig denne brune krukken!
    Og den skjønne pusen, en sann sjarmør!

    Ønsker deg ei fin uke videre!
    Klemmer

    SvarSlett