19.01.2014

Svosj - søndag

Nå har enda en uke flydd forbi - rekker nesten ikke å kjenne etter hvordan dagene er før de er over.
Vi rydder.
Ikke hjemme - men bygget der jeg har butikken.
Jeg skal IKKE flytte ut, men tre etasjer med søppel, gamle varer og diverse andre ting skal tømmes før denne uka er over.
Ny eier tar over 1.februar - da må ALT være ute.
Så dette blir også et sånt familieprosjekt.
 
Fordelen er at jeg får fingrene i noen skatter som har vært gjemt her og der.
Kommer litt bilder av det etter hvert, medaljens bakside er at man får masse møkk og støv med på kjøpet.
Nå venter noen timer med såpe og vann - så kommer det bilder av noen fantastiske, flotte ting.
Og det som ikke er så fantastisk akkurat nå, skal få litt omsorg før det kommer hit - eller i butikken.
 


 
Blir mye butikksnakk for tiden - og dessverre dårlige bilder fra telefonen.
Genseren er et langvarig "Dorte-prosjekt" som ble solgt via facebooksiden min i går kveld.
Har laget flere gavepakker - de med tema "TE" har solgt bra.
Fine vertinne - eller venninnegaver.

 
Sånn ser det ut utenfor døra mi - spesielt koselig nå når snøen har kommet.
 
Tusen takk for alle koselige kommentarer og velkommen til nye følgere!
 
Jeg får prøve å komme sterkere tilbake og titte innom dere alle snart!
 
Klemmer, Marianne.
 
 


1 kommentar:

  1. Så spennende med ryddinga i bygget. Gleder meg til å se alle skattene.
    Kos deg med en ny og spennende uke.

    Klem

    SvarSlett