04.07.2013

Marianne's lille rom i butikk

Jeg er sommervikar i en liten, sjarmerende butikk i Eidsvoll, og  jeg har vært så heldig at jeg har fått ta inn noe av mitt sortiment i butikken i sommer.
 
Bildene er dessverre så som så, jeg savner min gamle traver som inneholder redigeringsprogrammer og beskjæringsfunksjoner.
Får den  heldigvis snart igjen.
(Det er min kjære, gamle pc vi snakker om, altså.)
:-)
 
Her kommer et lite bilderas, hvis du er i Eidsvoll er det koselig om du stikker innom.
 
Du finner Stil&Sjarm på facebook også.
 
 




 
Klær fra bl.a. Jackpot, Culture, Denim Hunter - tidligere Kön&Mön - og flere.
Sko fra Mustang, støvler fra Kamik og smykker og skjerf fra Leas verden.
En liten og veldig koselig butikk.
 
Nå venter to vakter på sykehjemmet før det blir helg søndag og mandag. :-)
 
Vi blogges!
 
Klemmer, Marianne.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar