02.07.2012

Morgenstund har gull i munn

...ihvertfall når det ikke er noen avtaler i boka eller på ukeplanleggeren som henger på kjøkkenet.
Min kjære har enda en uke igjen på jobb, så jeg får gjøre det jeg kan for å møte han blid og opplagt når arbeidsdagen er over.


Selv om det har vært en helg med skiftende vær, har vi fått unna mye - både ute og inne.
Jeg har luket rundt hekkplantene, og må innrømme at jeg kjenner det godt i enkelte muskelgrupper.
Satt på huk/krabbet rundt i fire, stive timer - men fikk luket rundt alle 98 plantene.

I går grunnet jeg skatollet, min kjære var så snill å male det etterpå.
Skal få enda et strøk maling, og så håper jeg det får en ny eier etterhvert.
Kommer bilder når det er helt ferdig.

I dag skinner sola over Eidsvoll Verk, og det skal  nytes.

Ønsker deg en flott dag også!

Klemmer, Marianne.

1 kommentar:

  1. Ja, det er god trim å holde hagen i sjakk;) Og det skatollet ser ut til å bli kjempelekkert!

    SvarSlett